Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Carrefour

Autor: dlahandlu.pl 27 czerwca 2017 12:30

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Carrefour. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, współpraca właśnie startuje. Piwa browaru Pilsweizer będą tym samym dostępne w sklepach sieci Carrefour w całej Polsce.

Umowa pomiędzy Browarem Pilsweizer a Carrefour Polska zapewnia obecność piw Pilsweizera w trzech magazynach centralnych Carrefoura, co oznacza, że będą one dostępne w dużej części sieci sklepów tej marki (a pod szyldem Carrefour Polska działa w Polsce ponad 800 sklepów w kilku formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych).

W Carrefourach pojawi się 14 piw marki Pilsweizer, będą to piwa: Góralskie, Premium, Exclusive, Grybów, Lach, Strong, Femme Fatale, Czechosłowackie, Svejkove, Krzepkie, Trzcinowe, Aloesowe, Andy’s ESB, Bock.

Jest to już trzecie tak ważne dla Browaru Pilsweizer wydarzenie w ostatnich miesiącach, jeśli chodzi o poszerzanie sieci sprzedaży. Od kilku tygodni piwa Pilsweizera są obecne w hipermarketach Auchan oraz sieci sklepów Simply Market w całej Polsce, a także w części sieci Eurocash.

W 2016 r. Browar Pilsweizer zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów. Plan na 2017 r. zakłada zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego (i sprzedanego) piwa.

Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane