REKLAMA
REKLAMA

Browar Pilsweizer wszedł do Carrefoura ze swoimi piwami

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2015 14:05

Browar Pilsweizer zwiększył sprzedaż piwa w I kwartale 2015 r. o 130 proc. Po wprowadzeniu na rynek w marcu nowego piwa Femme Fatale - ciemnego, dolnej fermentacji - browar planuje wprowadzenie piwa górnej fermentacji. Po niedawnym rozpoczęciu współpracy z Carrefourem, w czerwcu po raz pierwszy piwa Pilsweizer zagoszczą w hipermarketach Carrefour w całej Polsce, w ramach cyklicznej akcji „Festiwal Piwa!”.

REKLAMA

Sprzedaż browaru w I kwartale br. sięgnęła wartości 0,8 mln zł, a zysk netto to 70 tys. zł.

- Dużo obiecujemy sobie m.in. po rozwijającej się współpracy z siecią Carrefour. W czerwcu będziemy obecni z piwami Pilsweizer w akcji „Festiwal Piwa!”, w 49 największych hipermarketach tej sieci w całym kraju - informuje przedstawiciel browaru,

W całym roku 2014 roku sprzedaż browaru wzrosła o 55 proc. w stosunku do roku 2013 i osiągnął  on próg rentowności, po raz pierwszy zamykając rok finansowy dodatnim zyskiem netto, na poziomie 0,4 mln zł. W 2014 r. Browar Pilsweizer przeprowadził też proces całościowego rebrandingu. Złożyły się na niego m.in. nowy całościowy system identyfikacji wizualnej browaru, nowe logotypy zarówno jeśli chodzi o markę browaru, jak i piw; zmiana i ujednolicenie nazw poszczególnych piw i ich etykiet, wprowadzenie jednej marki parasolowej PILSWEIZER oraz stworzenie kilku głównych linii produktowych, wyróżnionych dodatkowo kolorystyką butelek.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13514

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA