Browar Pilsweizer wszedł do Carrefoura ze swoimi piwami

Autor: dlahandlu.pl 21 kwietnia 2015 14:05

Browar Pilsweizer zwiększył sprzedaż piwa w I kwartale 2015 r. o 130 proc. Po wprowadzeniu na rynek w marcu nowego piwa Femme Fatale - ciemnego, dolnej fermentacji - browar planuje wprowadzenie piwa górnej fermentacji. Po niedawnym rozpoczęciu współpracy z Carrefourem, w czerwcu po raz pierwszy piwa Pilsweizer zagoszczą w hipermarketach Carrefour w całej Polsce, w ramach cyklicznej akcji „Festiwal Piwa!”.

Sprzedaż browaru w I kwartale br. sięgnęła wartości 0,8 mln zł, a zysk netto to 70 tys. zł.

- Dużo obiecujemy sobie m.in. po rozwijającej się współpracy z siecią Carrefour. W czerwcu będziemy obecni z piwami Pilsweizer w akcji „Festiwal Piwa!”, w 49 największych hipermarketach tej sieci w całym kraju - informuje przedstawiciel browaru,

W całym roku 2014 roku sprzedaż browaru wzrosła o 55 proc. w stosunku do roku 2013 i osiągnął  on próg rentowności, po raz pierwszy zamykając rok finansowy dodatnim zyskiem netto, na poziomie 0,4 mln zł. W 2014 r. Browar Pilsweizer przeprowadził też proces całościowego rebrandingu. Złożyły się na niego m.in. nowy całościowy system identyfikacji wizualnej browaru, nowe logotypy zarówno jeśli chodzi o markę browaru, jak i piw; zmiana i ujednolicenie nazw poszczególnych piw i ich etykiet, wprowadzenie jednej marki parasolowej PILSWEIZER oraz stworzenie kilku głównych linii produktowych, wyróżnionych dodatkowo kolorystyką butelek.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane