Browary Regionalne Jakubiak: Zły wizerunek dyskontów zniknie za kilka lat

www.portalspozywczy.pl 30 maja 2015 20:28

Aktualnie dyskonty mocno walczą o zmianę wizerunku. Przykładem mogą być in-outowe akcje, takie jak np. festiwale browarów regionalnych. Nasza grupa bierze udział w tego typu działaniach specjalnych, bowiem takie ruchy wymuszają konsumenci, którzy w Polsce są coraz bardziej wymagający - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Jakubiak, wiceprezes ds. dystrybucji w Grupie Browary Regionalne Jakubiak (BRJ).

Dyskonty wchodząc na polski rynek przyjęły agresywną politykę najniższych cen. - Faktem jest, że chęć posiadania najniższej ceny na półce przy zachowaniu normalnych dla danego segmentu marż, niszczy możliwość stałej współpracy z niektórymi producentami. Tym samym dyskonty zapełniły półki markami własnymi, które pędząc za jak najniższym kosztem wytworzenia, mocno odchodziły od jakości. Rezultatem tego jest negatywny wizerunek dyskontów: tanio i niekoniecznie dobrze - komentuje Maciej Jakubiak.

- Aktualnie dyskonty mocno walczą żeby ten wizerunek zmienić. Przykładem mogą być in-outowe akcje, jak festiwale browarów regionalnych. Grupa BRJ bierze udział w tego typu działaniach specjalnych, bowiem takie ruchy wymuszają konsumenci, którzy w Polsce są coraz bardziej wymagający. Jest to jednym z najsilniejszych determinantów, zarówno dla nas, producentów, jak i dla sieci handlowych, w tym również dyskontów. W mojej opinii zły wizerunek sklepów dyskontowych odejdzie w niepamięć za 2-3 lata - dodaje.

Piwa Browarów Regionalnych Jakubiak pojawiają się w dyskontach jedynie w ofertach specjalnych, które są dostępne w określonym czasie. - Główny nacisk kładziemy bowiem na własną dystrybucję i taka polityka przynosi sukcesy. Nasze marki są także w sprzedaży w kanale tradycyjnym i sieciach handlowych, jak Piotr i Paweł czy Carrefour. W tym roku wypuściliśmy na rynek piwo Szwejk specjalnie dla sieci Żabka i Freshmarket, gdzie nasze piwa cieszą dużą popularnością - wskazuje wiceprezes BRJ.

Zaznacza jednocześnie, że jego firma jest zadowolona z wyników sprzedaży, które systematycznie rosną. - I co ważne, jest to tendencja utrzymująca się od lat. Na stabilny wzrost sprzedaży w naszej grupie wpływa nie tylko coraz większa znajomość piw z browarów wchodzących w skład grupy BRJ , ale też dynamicznie rozszerzająca się dystrybucja i wprowadzanie nowych propozycji na rynek - tłumaczy Jakubiak. - Tylko w czerwcu będą dwie premiery: jedna w Browarze Bojanowo i jedna w Browarze Lwówek. Zwiększanie wolumenu produkcji wynika również z uruchamiania kolejnych historycznych browarów - podkreśla. 

Obecnie w sprzedaży są piwa z trzech browarów grupy Browary Regionalne Jakubiak: Ciechan, Lwówek i Bojanowo. Zaraz dołączy do tego grona Tenczynek. - W planach mamy już kolejne inwestycje - akcentuje wiceprezes BRJ.

  • bociek 2015-05-31 01:53:37

    a chuj z tym

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane