REKLAMA
REKLAMA

Browary zwiększyły aktywność reklamową w prasie i radiu

Autor: wirtualnemedia.pl 9 sierpnia 2016 10:22

W okresie od stycznia do czerwca br. producenci piwa przeznaczyli na reklamy swoich marek w tradycyjnych mediach (bez internetu) 295,4 mln zł, zaledwie 0,5 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 roku - wynika z raportu Kantar Media przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Ponad 70 proc. tych budżetów trafiło do telewizji - było to 222,5 mln zł, o 3,8 proc. mniej niż rok temu. Browary zredukowały też w omawianym okresie nakłady reklamowe w magazynach - o 20,6 proc., do 5,4 mln zł.

W tym roku producenci piwa częściej wybierali do swoich kampanii radio, kina i gazety. Stacje radiowych na ich reklamach zarobiły przez sześć miesięcy tego roku o 115,7 proc. więcej niż przed rokiem - 1,26 mln zł. Kina - 92,9 proc. więcej, czyli 21,4 mln zł. Z kolei w gazetach reklamy piwa warte były 1,5 mln zł, o 80,8 proc. więcej niż rok temu. Aktywności browarów na nośnikach reklamy zewnętrznej warte były w tym roku z kolei 43,4 mln zł, a więc niemal tyle samo co w ub.r.

Więcej na Wirtualnmedia.pl

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA