BTL-owa kampania Redd's Cranberry

Autor: wirtualnemedia.pl 24 maja 2012 09:44

BTL-owa kampania Redd's Cranberry

W BTL-u ruszyła komunikacja wspierająca kampanię wprowadzającą na rynek piwo Redd's Cranberry (Kompania Piwowarska).

Redd`s Cranberry o smaku żurawinowym wprowadzony został na rynek jako wersja limitowana jesienią zeszłego roku. Wolumen zaplanowany na pół roku sprzedany został w trzy miesiące, w związku z czym Kompania Piwowarska postanowiła wprowadzić piwo do stałej sprzedaży.

W kwietniu pod hasłem "Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa" ruszyła kampania reklamowa Redd's Cranberry, obejmująca m.in. internet, telewizję, kino i outdoor. Wspierająca tę akcję kampania BTL obejmuje działania wykorzystujące m.in. niestandardowe materiały POS dostępne w kanale HoReCa oraz w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Są to m.in. szklane kule z pływającą żurawiną, przestrzenne wkładki do menu w kształcie butelki piwa, materiały na stoliki w formie gry „piekło-niebo", standy z puszkami wystającymi z kapelusza oraz owijki paletowe z efektem żurawiny rozsypującej się po podłodze.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • blogkupca.pl 2012-05-25 10:29:03

    Chyba jeden z najbardziej możliwie najgorszy rodzaj smaku dla napoju piwnego. Czy to już desperacja? Czy fanaberia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane