Bubble House stawia na franczyzę

www.portalspozywczy.pl 21 lutego 2014 13:48

Sieć herbaciarni Bubble House, która posiada dwa lokale w Warszawie, planuje rozwój poprzez uruchamianie nowych punktów w całej Polsce. Na celowniku są zarówno galerie handlowe, jak i lokale wolnostojące.

Obecnie Bubble House prowadzi lokal w Pasażu Muranów przy Al. Jana Pawła II oraz wyspę na terenie Biblioteki UW.
System franczyzowy Bubble House zakłada rozwój wysp handlowych oraz kawiarni Bubble Tea.

Przypomnijmy, tajwańska buble tea przybyła w 2012 roku z Londynu do Warszawy i już powoli podbija Polskę. Bary serwujące napoje herbaciane z licznymi dodatkami wyrastają w wielu miastach - zarówno przy głównych ulicach, jak i w centrach handlowych. Na polskim rynku działa już kilka sieci, które mają po kilka lokali. Są to m.in. Bubblelogy, Bubble Tea, YanTea czy BoBoQ, a także sieć Yogo Factory & Bubble Tea Concept.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11272

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane