REKLAMA
REKLAMA

Buddha - nowa marka w portfolio firmy FoodCare

Autor: produkty 13 sierpnia 2012 15:03

Buddha - nowa marka w portfolio firmy FoodCare

Firma FoodCare, właściciel marek napojów BLACK, FRUGO, 4MOVE i N-GINE oraz produktów suchych oferowanych pod markami Gellwe i Fitella wprowadza na rynek markę Buddha Drink. To debiut producenta w kategorii napojów alkoholowych segmentu RTD (Ready to Drink).

REKLAMA

Buddha to drink o smaku egzotycznych owoców pitahaya.

„Debiutujemy drinkiem o smaku egzotycznych owoców pitahaya. Liczę, że do końca br. sprzedamy 10 milionów butelek, zaś w perspektywie trzech lat rozbudowując portfolio będziemy liderem tej kategorii." - powiedział Wiesław Włodarski, Prezes firmy FoodCare.

Buddha Pitahaya oferowany jest w szklanej butelce o pojemności 200 ml w rekomendowanej cenie detalicznej 5,99 PLN. Napój zawiera 7 proc. alkoholu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA