Burger Mama startuje z franczyzą

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2014 14:51

Burger Mama, nowa sieć burger barów z prawdziwymi burgerami przygotowywanymi na oczach klientów, która posiada dwa lokale w Warszawie, ruszyła z programem franczyzowym. W planach rozwój i kolejne otwarcia.

Właściciele sieci Burger Mama poszukują franczyzbiorców dysponujących lokalem o powierzchni 40-50 mkw. Minimalna kwota inwestycji to 100 tys. zł.
Obecnie Burger Mama prowadzi dwa lokale w Warszawie - na Ursynowie oraz w Galerii Rembielińskiej na Bródnie.
Wnętrze, jedzenie i obsługa utrzymane są w typie amerykańskich barów z lat 50- tych. Oferowane są burgery ze 100 proc. wołowiny, w domowej bułce z warzywami i sosami według autorskich receptur. Z dodatków Burger Mama serwuje własnej produkcji lemoniady, sałatkę colesław plus domowe frytki. Kawa roznoszona jest w szklanym dzbanku, dolewana przy stoliku na życzenie klientów.
Wśród najbardziej popularnych lokali znajdują się choćby Bobby Burger, Bydło i Powidło, Guru Burger, Burger Factory czy Ćwierćfunciak. Ten pierwszy także planuje rozwój we franczyzie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Berger 2014-04-17 18:06:48

    Średni biznes z ta franczyza skoro lokal na Jana Pawła w pasażu muranow przetrwał 2 i pół miesiąca. Burgerowni na mieście pojawiło sie jak grzybów po deszczu. Zaczynaja konkurować cena a to w parze z jakością słabo idzie.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane