Butik chce być w najlepszych galeriach handlowych

Property News 3 kwietnia 2013 10:57

Działająca na polskim rynku od 12 lat, sieć odzieżowa Butik zapowiada otwarcie w tym roku 20 nowych sklepów.

- Szczególnie interesują nas lokalizacje w najlepszych centrach i galeriach handlowych, w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Lokalizacje takie dają szansę na większy potencjał sprzedaży, a tym samym na powodzenie biznesu - mówi doradca zarządu spółki do spraw rozwoju Grzegorz Pawlak.

Pod szyldem Butik działa teraz 151 sklepów. Właściciele stawiają głównie na franczyzy. Aż 141 butików funkcjonuje właśnie na tej zasadzie. - Firma, jako właściciel powierzonego towaru, pobiera kaucję zabezpieczającą w wysokości minimum 20 tys. zł. W przypadku lokalizacji w galerii handlowej, kwota zabezpieczenia ustalana jest indywidualnie. Nie pobieramy dodatkowych miesięcznych opłat tytułem licencji, znaku towarowego itp. - tłumaczy przedstawiciel Butiku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane