REKLAMA
REKLAMA

Call2Action i Millward Brown SMG/KRC przebadają nośniki digital signage w sieciach spożywczych

Autor: www.dlahandlu.pl 22 września 2011 13:21

Badanie będzie realizowane na próbie mieszkańców największych aglomeracji, robiących zakupy w sieciach: Tesco, Piotr i Paweł oraz Alma.

REKLAMA
Call2Action SA posiada łącznie w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma ponad 3000 ekranów digital signage. Generują one ponad 25 mln kontaktów miesięcznie, co czyni Call2Action SA największą pod względem zasięgu firmą na rynku reklamy DS w Polsce.

Badanie ma dostarczyć reklamodawcom i domom mediowym nowe narzędzia analityczne, które pozwolą na pełniejsze wykorzystanie atutów tego młodego medium reklamowego.

Efektem badań ma być szeroki zestaw wskaźników przydatnych reklamodawcom, zarówno ilościowych, jak i jakościowych, m.in. znajomość wspomagana medium, wskaźniki pozwalające na oszacowanie zasięgu tygodniowego, miesięcznego itd., nastawienie do medium, stopień zainteresowania przekazem, postrzegany stopień perswazyjności (czyli przełożenie na decyzje zakupowe) itp.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA