REKLAMA
REKLAMA

Call2Action z wnioskiem o upadłość

Autor: wirtualnemedia.pl 19 listopada 2012 14:17

Call2Action z wnioskiem o upadłość

Call2Action, spółka zarządzająca ekranami reklamowymi w sieciach handlowych, złożyła wniosek o upadłość ugodową - poinformował portal wirtualnemedia.pl. Do firmy należy 4 tys. monitorów, z których 3,16 tys. znajduje się w hipermarketach Tesco, a pozostałe w sklepach Alma oraz Piotr i Paweł.

REKLAMA

Od lipca do września br. Call2Action zanotowała aż 3,53 mln zł straty netto ze sprzedaży przy przychodach wynoszących 2,47 mln zł. Tymczasem w I połowie br. spółka miała jeszcze 587 tys. zł zysku przy wpływach w wysokości 3,91 mln zł.

Ponadto w kierownictwie Call2Action nastąpiło sporo zmian personalnych. Przedstawiciele spółki podkreślają, że słabe wyniki finansowe i zmiany  w firmie wynikają z trudnej sytuacji na rynku reklamowym. Firma dodaje, że jednocześnie musiała sporo zainwestować w swoją infrastrukturę.


Złożony właśnie przez Call2Action wniosek o upadłość układową zostanie rozpatrzony przez sąd, który w ciągu najbliższych 2-3 miesięcy powinien wydać stosowne postanowienie. Spółka prowadzi obecnie rozmowy z wierzycielami.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA