Camaieu zmienia koncept sklepów

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2016 09:35

Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się 29 lipca br.

Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Kampania wizerunkowa, nawiązujące do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,37

  • Min

    2,25

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane