REKLAMA
REKLAMA

Camaieu zmienia koncept sklepów

Autor: dlahandlu.pl 1 sierpnia 2016 09:35

Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w Galerii Krakowskiej i Galerii Bonarka w Krakowie. Kolejnym butikiem, który został poddany metamorfozie jest ten w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się 29 lipca br.

REKLAMA

Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.

Kampania wizerunkowa, nawiązujące do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA