Campari z odświeżoną etykietą

Autor: pr 15 kwietnia 2016 10:10

Wprowadzenie nowej etykiety podkreśla włoskie pochodzenie Campari. Umacnia też status tej jednej z najpopularniejszych marek alkoholowych.

Nowa etykieta została po raz pierwszy zaprezentowana w Kalendarzu Campari na 2016 r., którego twarzą jest amerykańska aktorka Kate Hudson. Nowy wizerunek aperitifu jest hołdem dla dziedzictwa marki, jednocześnie stanowiąc uosobienie jej eleganckiego stylu. Etykieta uległa istotnym zmianom łączącym przeszłość marki z jej teraźniejszością. Wyraźnie wyeksponowany złotym kolorem oraz intensywną czerwienią na szyjce i zakrętce butelki został Mediolan - miejsce powstania pochodzenia Campari i uosobienie włoskiego stylu życia. Czerpiąca z autentycznego, historycznego dziedzictwa marki, zmieniona została też kolorystyka tła etykiety, odwołująca teraz się do jej pierwszych butelek. Dodatkowo, wyeksponowano nazwisko Davide Campariego, syna i następcy założyciela marki, Gaspare Campariego, który po przejęciu sterów w firmie w 1888 roku zarejestrował markę Campari Bitter i z cenionego lokalnie aperitifu stworzył uwielbianą i szanowaną na całym świecie markę.

Nowa, zmieniona etykieta potwierdza globalny status marki Campari, od 150 lat niedoścignionego wzoru dla aperitifów. Celebrując unikalny, złożony smak Campari, ceniony przez barmanów na całym świecie, nowa etykieta wyraża dumę z włoskich korzeni.

Campari z nową etykietą dostępne jest w butelkach o pojemnościach: 500ml i 700ml.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8348

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane