Candia Polska prowadzi kampanię wizerunkową w internecie

Autor: dlahandlu.pl 14 czerwca 2010 09:29

Nowa kampania wizerunkowa płynnego mleka modyfikowanego Mamo, rosnę! 2 ma na celu pokazanie młodym mamom, że można łatwiej, szybciej i wygodniej karmić swoje dziecko. Portal prospołeczny Uskrzydlone.pl, którego pomysłodawcą i organizatorem jest firma Candia, ma na celu zainicjowanie kontaktów i pobudzenie do aktywności młodych mam w Polsce.

Natchnieniem do stworzenia kampanii Uskrzydlone były liczne spotkania i rozmowy z mamami, które podają swoim dzieciom płynne mleko modyfikowane Mamo, rosnę!

Specjalnie na potrzeby kampanii powstała mikrowitryna produktowa www.mamorosne.pl, na której można obejrzeć animację 3D oraz krótkie reportaże z życia francuskich mam. Na mikrowitrynie organizowany jest również konkurs, który będzie trwał do 31 lipca 2010 roku. Nagrodą główną jest wycieczka do Paryża oraz nagrody dodatkowe: 50 Misiów z fabryki misiów Smyk wraz z zestawem mleka Mamo, rosnę!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane