Carlo Rossi rusza z kampanią promocyjną

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2012 09:40

Carlo Rossi rusza z nową kampanią promocyjną oraz zostaje partnerem tegorocznego FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Nowa kampania promocyjna opiera się na komunikacji w telewizji, Internecie, outdoorze, prasie branżowej, aktywnościach PR, dodatkowych ekspozycjach sklepowych oraz specjalnych ofertach dla konsumentow i sprzedawców. Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Dodaj nocy smaku" potrwa do końca maja 2012 roku.

W ramach działań promocyjnych marka Carlo Rossi została także partnerem największego wydarzenia modowego w Polsce - FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Najbliższa, wiosenna edycja odbędzie się w dniach 18-22 kwietnia 2012 r., gdzie podczas pokazów uznanych projektantów oraz debiutantów zaprezentowane zostaną trendy na sezon jesień-zima 2012/2013.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11215

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane