PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Carlo Rossi w wersji mini

Autor: pr 5 maja 2016 11:09

Carlo Rossi w wersji mini Fot. mat.pras.

Carlo Rossi, najpopularniejsza marka wina w Polsce, pojawia się w nowej odsłonie – Carlo Rossi Mini. Najbardziej lubiane warianty będą teraz dostępne w małych butelkach, idealnych na jeden kieliszek.

REKLAMA

Carlo Rossi Mini to trzy najpopularniejsze warianty, Sweet Red, Pink Moscato i Sweet White Moscato, w innowacyjnej pojemności. To odpowiedź na potrzeby konsumentów i wynik sukcesu, jaki odniosły słodkie wina Carlo Rossi, sprzedając się w ilości już ponad 8 milionów butelek od 2012 roku . Nowa pojemność wpisuje się też w rosnący trend małych opakowań, które są najszybciej rosnącym segmentem wśród win.

Wprowadzenie na rynek Carlo Rossi Mini wspierane będzie materiałami POS, działaniami PR oraz komunikacją w mediach społecznościowych i prasie handlowej.
Rekomendowana cena w kanale handlu tradycyjnego to 9,49 zł.

 



WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16108

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA