Carlsberg Polska przypomina konsumentom markę Guinness

Autor: wirtualnemedia.pl 16 grudnia 2015 10:58

Carlsberg Polska przypomina konsumentom markę Guinness Pojawiły się reklamy piwa Guinness, fot. za Carlsberg Polska

Po wieloletniej przerwie w Polsce znów pojawiły się reklamy piwa Guinness. Jego nowy dystrybutor Carlsberg Polska chce ogólnopolskimi działaniami przypomnieć o tej marce konsumentom - podają wirtualnemedia.pl.

Piwo Guinness (jego właścicielem jest koncern alkoholowy Diageo), którego dystrybutorem do wiosny br. była Grupa Żywiec, przez wiele lat nie było wspierane reklamowo-marketingowo na polskim rynku.

Po przejęciu dystrybucji wiosną br. przez Carlsberg Polska zdecydowano o wsparciu reklamowym marki. Obecnie prowadzona jest kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu. Wykorzystano do niej siatki wielkoformatowe, billboardy oraz citylighty. Działania te potrwają do końca grudnia br.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane