REKLAMA
REKLAMA

Carlsberg promuje się przed Euro 2016

Autor: wirtualnemedia.pl 4 marca 2016 10:41

Na 100 dni przed startem mistrzostw Europy w piłce nożnej Carlsberg rozpoczął kampanię pod hasłem „Probably”. Pokazuje w niej 10 najlepszych goli w historii tego turnieju - informują Wirtualnemedia.pl.

REKLAMA

Carlsberg to oficjalne piwo Euro 2016. Marka rozpoczęła współpracę z The F2 Freestylers, gwiazdami YouTube, by pokazać najbardziej emocjonujące momenty z meczów rozgrywanych w ramach mistrzostw Europy w ciągu ostatnich 40 lat.

Mini seria prezentująca kolejne z najlepszych goli mistrzostw będzie pokazywana przez dziesięć tygodni w serwisach Carlsberga, Football i na Goal.com.

Więcej na Wirtualnemedia.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA