Carlsberg rozdaje partnerom handlowym bilety na Euro

Autor: pr 2 września 2011 09:53

Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA EURO 2012, organizuje dla swoich partnerów handlowych akcję, w której nagrodami są bilety na nadchodzące Mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Wystarczy wstawić do lokalu lodówkę marki Carlsberg, żeby wziąć udział w losowaniu.

- Owocna współpraca z partnerami handlowymi pozwala na umacnianie pozycji marki na rynku. Dzięki ich działaniom Carlsberg zyskuje również jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2012. Wejściówki na Mistrzostwa są formą podziękowania za wspólną pracę - mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. UEFA EURO 2012 Carlsberg Polska.

Aby wziąć udział w losowaniu biletów, wystarczy do sklepu wstawić nową lodówkę Carlsberg, dostawić kolejną lub wymienić już istniejącą na większą. Do końca roku każdego miesiąca wyłonionych zostanie 15 zwycięzców.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane