Carlsberg wybrał dom mediowy

Autor: wirtualnemedia.pl 30 sierpnia 2017 11:52

Carlsberg wybrał dom mediowy Fot. Shutterstock

Carlsberg Group, firma która w Polsce jest właścicielem takich piwnych marek, jak Carlsberg, Okocim, Harnaś rozstrzygając przetarg na globalną obsługę mediową wybrała do współpracy dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) - podały Wirtualnemedia.pl.


Współpraca rozpocznie się w styczniu 2018 roku. Nie podano, na jak długo została zawarta umowa. W Polsce planowaniem i zakupem mediów do kampanii marek Carlsberga zajmuje się PHD Media Direction. Wybór Initiative na poziomie globalnym wiąże się ze zmianą domu mediowego także na rynku polskim.

Czytaj więcej na: www.wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane