PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Carrefour będzie rozwijać format convenience Express Orange

Autor: portalspozywczy.pl 6 grudnia 2011 14:35

- Placówki będą powstawały w najbliższym czasie, w największych polskich miastach takich jak np.: Warszawa, Kraków, Wrocław, czy Łódź. Warunkiem otwarcia tego typu sklepu są oczywiście najlepsze lokalizacje. Zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców jest bardzo duże - wyjaśnia Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska.

Pomarańczowe sklepy Carrefoura to typowo miejski koncept convenience o powierzchni 50-100 mkw. powierzchni. - Obecny rok zamkniemy pięcioma testowymi placówkami pod szyldem Carrefour Express Orange. W przygotowaniu jest kolejnych 10 sklepów. Mamy nadzieję, że w roku 2012 uruchomimy co najmniej 50 nowych sklepów convenience, które pozwolą nam pracować nad doskonaleniem konceptu. W kolejnych latach chcielibyśmy otwierać rocznie nawet 100 placówek tego typu - mówi Francois Vincent.

- Klienci oczekują oferty typu „food to go". Już wkrótce ekspozycja asortymentu w tego typu placówce będzie musiała zmieniać się nie tylko z dnia na dzień, ale także w ciągu dnia. Rano trzeba będzie eksponować produkty śniadaniowe, od południa produkty na lunch, ze wskazaniem na sałatki i dania gotowe. Klient tego typu sklepów dużo i długo pracuje. Potrzebuje szybkich rozwiązań kulinarnych na wynos, do odgrzania w domu. Jednocześnie konsument dba o zdrowie i samopoczucie, sklep będzie musiał zaoferować mu produkty, które mu w tym pomogą. Oferta musi być najwyższej jakości - tłumaczy Francois Vincent.

Jak dodał przedstawiciel sieci Carrefour, produktowa oferta sklepu musi zostać uzupełniona o usługi dodatkowe, które pozwolą klientom załatwić podstawowe potrzeby od opłacania rachunku, po dostęp do internetu, ksero, czy możliwość wysłania faksu etc.

Koncept Carrefour Express Orange został wprowadzony na polski rynek w połowie 2011 r. Małe, doskonale zlokalizowane placówki otwierane są w centrach miast. Oferują ok. 3 tys. najlepiej sprzyjających się pozycji asortymentowych (w tym marki własne Carrefour), a także zestaw usług dodatkowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane