REKLAMA
REKLAMA

Carrefour będzie rozwijać usługę telewizji sklepowej

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2011 14:12

W trzecim kwartale 2011 roku ruszą testy nowej usługi marketingowej w hipermarketach Carrefour, tzw. display TV - mówił podczas konferencji Retail Summit Robert Noceń, dyrektor marketingu Carrefour Polska.

REKLAMA

W ramach nowej usługi zostaną zamontowane monitory na wysokości wzroku kupujących w miejscach o dużym natężeniu ruchu klientów, zaś przekaz spotu zostanie skierowany do konkretnych grup nabywców, np. kobiet wybierających pieluszki.

Jak wynika z badań AC Nielsen robionych w sieci Wal-Mart użycie display TV zwiększało sprzedaż reklamowanych produktów o kilkadzesiąt o nawet kilkaset proc. 

Carrefour TV działa w 46 hipermarketach, a w jej skład wchodzą trzy kanały komunikacji: strefa alkoholowa, aleja główna i TV Wall. Wprowadzenie systemu było poprzedzone badaniem przeprowadzonym przez firmę Millward Brown SMG/KRC, dzięki któremu określono lokalizację sieci ekranów oraz strukturę programu: newsy, prognoza pogody, itp. Jak wynika z badań 60 proc. pytanych zauważa obecność tego przekazu, a blisko 90 proc. ocenia go pozytywnie jako nośnik reklamowy. 87 proc. badanych osób deklaruj chęć zakupu pod wpływem reklamy w Carrefour TV.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA