REKLAMA
REKLAMA

Carrefour: Blisko 135 tys. euro na program edukacyjny dot. zdrowego odżywiania

Autor: dlahandlu.pl 8 kwietnia 2016 16:39

Rozpoczęła się druga edycja ogólnopolskiego programu edukacyjnego ABC Zdrowego Żywienia” pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”, organizowanego przez Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW w Warszawie, przy wsparciu Carrefour Polska. Celem projektu jest edukacja dzieci i młodzieży w zakresie prawidłowego odżywiania. Program został sfinansowany przez Fundację Carrefour, która przeznaczyła na ten cel grant w wysokości 134 760 euro.

REKLAMA

Celem programu „ABC Zdrowego Żywienia” jest podniesienie świadomości żywieniowej, a w konsekwencji wyeliminowanie popełnianych błędów żywieniowych poprzez zmianę nawyków żywieniowych wśród dzieci i młodzież. Uczestnicy projektu przejdą cykl interaktywnych zajęć edukacyjnych, podczas których nauczą się podejmowania racjonalnych wyborów żywieniowych, komponowania oraz przygotowywania zbilansowanych posiłków, zwracając uwagę zarówno na ich wartość odżywczą, jak i zasady higieny.

Zajęcia edukacyjne, pod nazwą „ABC Żywienia Dzieci”, są kierowane do dzieci i młodzieży, a celem organizatorów jest zgromadzenie blisko 1000 uczestników. Warsztaty i wykłady odbędą się w ośmiu miastach, w tym roku będą to Biała Podlaska, Białystok, Lublin, Kraków, Olsztyn, Gdynia, Warszawa i Wrocław. Tym samym program rozszerzono o ośrodki z rejonów Polski wschodniej o niższym dochodzie na mieszkańca.
Zajęcia poprowadzą eksperci z zakresu żywienia człowieka i żywności z ośmiu polskich ośrodków naukowych. 

Program jest kontynuacją „ABC Zdrowego Żywienia” zrealizowanego w 2015 roku, którego odbiorcami były dzieci oraz seniorzy. W czasie trwania programu zorganizowano 240 warsztatów, poprowadzonych przez 70 ekspertów z 6 ośrodków naukowych, docierając do osób ze środowisk o trudnej sytuacji społecznoekonomicznej. 

„ABC Zdrowego Żywienia” jest elementem kampanii „Z miłości do Zdrowia” realizowanej przez Carrefour i doskonale wpisuje się w strategię Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie firmy. Polityka CSR Carrefour Polska jest prowadzona zarówno poprzez działania edukacyjne jak i świadomą politykę handlową – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny w Carrefour Polska. – Naszym celem jest wspieranie konsumentów, pracowników i wszystkich Polaków w zdrowym trybie życia. Realizujemy to za pośrednictwem programów edukacyjnych, sponsoringu imprez sportowych oraz zapewniania dostępu do zdrowych produktów najwyższej jakości, produkowanych z poszanowaniem dla środowiska naturalnego.

Carrefour Polska stale rozwija swoją ofertę zdrowych produktów. W asortymencie sklepów znajduje się już ponad 300 certyfikowanych produktów ekologicznych, a także specjalna strefa „Świat Zdrowia”. Klienci mogą w niej znaleźć produkty dietetyczne, sojowe, dla diabetyków oraz blisko 200 produktów bezglutenowych. Carrefour stworzył też gamę wyselekcjonowanych produktów „Jakość z Natury Carrefour” pochodzących z ekologicznie czystych terenów, wytwarzanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa. Logo „Jakość z Natury Carrefour” oznacza brak konserwantów oraz sztucznych barwników, a produkty z tym znakiem są wolne od GMO.

Zdrowie znalazło swoje miejsce również wśród najważniejszych obszarów strategicznych najnowszej kampanii marketingowej prowadzonej przez Carrefour Polska w telewizji, radiu, prasie i internecie. Jej bohater - Napoleon - w lekko humorystycznej formie zachęca Polaków do poznania szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności w placówkach Carrefour.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA