Carrefour blisko otwarcia 200. sklepu franczyzowego

Autor: dlahandlu.pl 5 kwietnia 2012 10:11

Carrefour blisko otwarcia 200. sklepu franczyzowego

Pod koniec marca Carrefour uruchomił kolejne sklepy franczyzowe pod logo Carrefour Express. Nowe placówki pojawiły się w miejscowościach Piszczac, Piecki, Mysłowice, Rokiciny, Ostrowite, Krzywda oraz w Warszawie. W sumie pod koniec marca pod logo Carrefour Express zaczęło działać 7 nowych sklepów, zaś w ciągu ostatniego miesiąca uruchomiono 12 sklepów. W sumie w sieci działa obecnie 199 sklepów

Placówka o powierzchni sali sprzedaży 190 mkw. mieści się w Piszczacu, przy ulicy Rynek 17. Do dyspozycji klientów są dwa stanowiska kasowe oraz 8 osób personelu. Sklep w Pieckach, przy ul. Wolności 4 ma 151 mkw. powierzchni sali sprzedaży. Placówka w Mysłowicach, przy 11 listopada 3 to 256 mkw. powierzchni sali sprzedaży oraz 10 zatrudnionych osób. W Rokicinach, przy Tomaszowskiej 7 sklep będzie miał 170 mkw. powierzchni sali sprzedaży.

Sklep franczyzowy typu convenience, pod pomarańczowym logo Carrefour Express mieści się w Warszawie, przy Rynku Nowego Miasta, na ulicy Freta 27. Sklep ma 82 mkw. powierzchni sali sprzedaży i zatrudnia 6 osób. Sklep w Ostrowitym, przy Lipowej 3 to 128 mkw. sali sprzedaży oraz 10 osób personelu. Sklep w Krzywdzie, przy Łukowskiej 44 to placówka o powierzchni sali sprzedaży 178 mkw. 

 

Jednym z głównych kierunków rozwoju Carrefour w Polsce jest rozbudowa sieci franczyzowej. Warunkiem przystąpienia do sieci franczyzowej Carrefour w ramach "zielonego" formatu Carrefour Express, jest dysponowanie lokalem z dogodnym dojazdem, o powierzchni od ok. 100 do 500 mkw., usytuowanym w pobliżu osiedli mieszkaniowych.

Carrefour zapewnia: wsparcie na etapie opracowania koncepcji aranżacji sklepu, oferuje szkolenia, ekipę otwarciową przez 4 tygodnie, pakiet
otwarcia składający się z systemu informatycznego, elementów wyposażenia sklepu, oszyldowania oraz pakietu marketingowego na otwarcie. Wyróżniającym punktem oferty Carrefour jest: dostęp do produktów marek własnych i pierwszej ceny, doradztwo w zakresie zarządzania sklepem oraz wspólny plan marketingowo-promocyjny z pozostałymi formatami grupy Carrefour. Równocześnie Carrefour korzysta z systemu franczyzy miękkiej: dostosowuje koncept do potrzeb sklepu partnera, co pozwala ograniczyć poziom inwestycji. Carrefour zapewnia swobodę w wyborze dostawcy i nie narzuca dyscypliny zakupowej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane