Carrefour chce umocnić pozycję na rynku supermarketów

www.portalspozywczy.pl 9 stycznia 2015 16:48

- Od początku 2014 roku bardzo mocno pracujemy nad formatem supermarketów. W tym celu powołaliśmy specjalną ekipę, która opracowała nowe modele i wdraża je obecnie w kilkunastu sklepach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.

Szef sieci tłumaczy, że nowe podejście do formatu supermarketowego jest kompleksowe. Carrefour pracuje nie tylko nad ofertą i cenami, lecz również m.in. nad obsługą oraz usługami dodatkowymi. Jednym z przykładów supermarketu po liftingu jest placówka Carrefour przy ul. Sierpińskiego w Warszawie.

- Naszym zdaniem supermarkety mają ciągle znaczne możliwości rozwoju. Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że znacznie większy potencjał mają sklepy convenience, jednak supermarkety otwierane w atrakcyjnych, dobrze dobranych lokalizacjach mają szanse na dalszą ekspansję. Carrefour jest bardzo poważnym graczem na polskim rynku supermarketów i tę pozycję chcemy wzmacniać otwierając kolejne tego typu sklepy - zapewnia Guillaume de Colonges.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane