Carrefour chce utrzymać tempo ekspansji w formacie convenience

www.portalspozywczy.pl 15 stycznia 2015 19:13

W 2014 roku otworzyliśmy ponad 100 sklepów franczyzowych pod marką Carrefour Express i zarządzamy już ponad 460 sklepami w tym formacie (na koniec 2013 roku firma miała 408 placówek, co oznacza przyrost netto na poziomie 52 sklepów - red.) Zamierzamy utrzymać obecne tempo rozwoju w kolejnych latach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.

Szef sieci zwraca uwagę na fakt, że franczyzobiorcy Carrefoura mają do wyboru trzy podstawowe koncepty sklepów, w zależności od potrzeb ich lokalnego rynku. Podkreśla też, że coraz więcej franczyzobiorców, którzy zaczynali współpracę z francuską siecią od jednego sklepu, decyduje się na prowadzenie kolejnych placówek pod szyldem Carrefour Express.

- Jest to najlepsza rekomendacja dotyczącą naszej oferty i warunków współpracy oraz kolejny dowód na to, że nasz model franczyzy skutecznie odpowiada na potrzeby polskich przedsiębiorców - komentuje de Colonges.

Prezes Carrefour Polska zdradza również nowe szczegóły dotyczące współpracy sieci z koncernem paliwowym Lukoil. Jak mówi, obecnie w Polsce funkcjonuje już ponad 30 sklepów Carrefour Express na stacjach rosyjskiego koncernu. Wcześniejsze dane mówiły o 26 tego typu placówkach, zatem można przewidywać, że Carrefour nie przejął się niedawnymi plotkami o możliwościach wyjścia Lukoila z Polski (firma sprzedała swoje stacje w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech) i dalej pogłębia współpracę z tym koncernem.

- Oferta sklepów Carrefour Express doskonale wpisała się w potrzeby klientów stacji Lukoila, dlatego planujemy kontynuowanie wspólnego rozwoju również w 2015 roku - zapowiada de Colonges.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane