REKLAMA
REKLAMA

Carrefour do końca roku przejrzy portfolio marek własnych

Autor: www.dlahandlu.pl 17 maja 2013 12:59

Carrefour wykorzysta najnowsze badanie etnograficzne (przygotowane przez UW na zlecenie sieci) w celu optymalizacji asortymentu marek własnych. Sieć prowadzi proces rewitalizacji, który ma się zakończyć pod koniec tego roku. Jego celem jest krytyczna ocena jakościowa wszystkich marek własnych Carrefoura w kategorii żywność.

REKLAMA

Sieć angażuje w tym celu kilka tysięcy rodzin pytając ich o smak potraw i ich upodobania. Carrefour według wcześniejszych zapowiedzi rezygnuje z marki Discount, a zostawi jedynie markę opatrzoną logo sieci. Procesowi zostanie poddanych od 800 do 1500 marek własnych sprzedawanych w hipermarketach. Ambicją sieci jest wykreowanie takiej jakości produktów, jaką  mają liderzy w danej kategorii asortymentowej. Firma stawia głównie na produkty bazowe jak kasza, makarony, mleko.

Czytaj również: Carrefour chce inwestować w badania etnograficzne, by lepiej poznać zachowania konsumenckie


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA