PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Carrefour dołącza do grona największych reklamodawców

Autor: www.dlahandlu.pl 18 marca 2016 12:56

Według najnowszych danych firmy Nielsen sieci z początkiem marca mocno zwiększyły wydatki na reklamę telewizyjną. W ostatnim tygodniu (7-13 marca) Biedronka przeznaczył na ten cel 9 139 426 zł, Lidl 6 337 500 zł, a Carrefour 5 848 232 zł.

Tydzień wcześniej (29 lutego - 06 marca) Lidl przeznaczył na ten cel 7 027 030 zł, Carrefour 6 578 430 zł a Biedronka 5 604 855 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Przypomnijmy, w marcu sieć Carrefour ruszyła ze swoją największą kampanią marketingową w Polsce, której celem jest przedstawienie pozytywnych zmian wprowadzonych w firmie w ostatnim czasie. Jej bohaterem został Napoleon, w którego rolę wcielił się znany polski aktor – Jacek Braciak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane