Carrefour drugi raz w tym roku zmienia agencję PR

Autor: dlahandlu.pl/wirtualnemedia.pl 28 maja 2012 12:22

Carrefour drugi raz w tym roku zmienia agencję PR

Firma Carrefour Polska powierzyła swój budżet działań PR agencji MSL Warsaw - podały wirtualnemedia.pl. To już druga zmiana agencji PR w tym roku.

W połowie lutego 2012 Carrefour powierzył działania PR agencji Marketing & Communications Consultants (M&CC), wybranej w ramach konkursu ofert. Wcześniej Carrefour w zaresie PR obsługiwała agencja Ciszewski PR.

Firma nie podała powodów zmiany. 

W ramach rozpoczętej współpracy MSL Warsaw będzie odpowiadać za: PR korporacyjny, PR produktowy, działania CSR, prowadzenie biura prasowego oraz realizację projektów specjalnych. Do obsługi Carrefour ze strony MSL Warsaw dedykowany będzie 6-ososbowy zespół Małgorzaty Majewskiej, dyrektor praktyki konsumenckiej.  Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane