REKLAMA
REKLAMA

Carrefour: Kampania z Napoleonem pomysłem na zdobycie lojalności polskich konsumentów

www.portalspozywczy.pl 7 października 2016 12:45

Polscy klienci są znani ze swojej nielojalności, a celem kampanii marketingowej z Napoleonem jest przyciągnięcie większej liczby klientów do Carrefoura. – Dlatego staramy się zrozumieć ich oczekiwania, tak aby uprzedzić nadchodzące zmiany stylu życia i konsumpcji. Takie podejście pozwala nam zbudować atrakcyjną i dopasowaną ofertę – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes Carrefoura.

REKLAMA

Pozytywne zmiany i modernizacja znaczącej części sieci Carrefour w Polsce postawiły przed firmą nowe wyzwania – w jaki sposób opowiedzieć o tym klientom i partnerom biznesowym?

- Komunikacja tych pozytywnych zmian to jeden z naszych priorytetów w tym roku. W tym celu rozpoczęliśmy naszą największą kampanię marketingową w Polsce, z jej bohaterem Napoleonem, który w żartobliwy sposób przybliża klientom najważniejsze wartości naszej firmy: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość – tłumaczy prezes Carrefour Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA