REKLAMA
REKLAMA

Carrefour kontynuuje ofensywę promocyjną - blisko 300 produktów w promocji 1+1

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2016 16:29

18 maja w Carrefour rusza drugi etap wielkiej akcji promocyjnej „1+1”, która dostępna jest w sieci od początku maja. Tym razem odwiedzający sklepy francuskiej sieci skorzystać mogą z oferty „Kup jeden i weź drugi za 50 proc”. Promocja obejmować będzie asortyment łącznie kilkuset artykułów spożywczych oraz przemysłowych.

REKLAMA

Promocja „1+drugi za 50%” jest drugą częścią strategii promocyjnej, przygotowanej przez Carrefour w maju 2016 r. Klient kupując produkt objęty promocją, drugi taki sam otrzymuje za połowę jego właściwej ceny. Akcja potrwa do 30 maja i umożliwia nabycie prawie 300 artykułów w atrakcyjnych cenach. Wśród asortymentu promocyjnego konsumenci znajdą produkty spożywcze, takie jak nabiał, wędliny, napoje, a także artykuły przemysłowe np. kosmetyki czy detergenty.

- Akcja promocyjna 1+1 to jedna z największych w tym roku promocji produktowych oferowana przez sieć Carrefour. Odpowiadając na ogromne zainteresowanie tą akcją w latach ubiegłych, tegoroczna promocja została przedstawiona w dwóch odsłonach, a jej asortyment rozszerzony łącznie do ponad 500 produktów - mówi Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Usług Handlowych i Finansowych – Każda z odsłon promocji „1+1” komunikowana jest ciekawymi spotami reklamowymi z udziałem Napoleona, które zachęcać mają do zapoznania się z ofertą promocyjną sklepów Carrefour. Są one uzupełnieniem wcześniej prezentowanych wartości istotnych dla marki, takich jak: jakość, zdrowie czy świeżość- dodał Marcin Olech.

Tegoroczna akcja promocyjna „1+1” obejmuje swoim zasięgiem znacznie więcej produktów niż w latach ubiegłych. Większy asortyment promocyjny ma zachęcić konsumentów do poznania bogatej i różnorodnej gamy produktów dostępnych w sieci Carrefour.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13589

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA