REKLAMA
REKLAMA

Carrefour modernizuje swoje centra handlowe

www.portalspozywczy.pl 15 lipca 2013 21:07

Carrefour modernizuje swoje centra handlowe

Sieć Carrefour prowadzi gruntowną modernizację i rekomercjalizację w kilkunastu swoich centrach handlowych w Polsce.

REKLAMA

- Proces rekomercjalizacji obiektów handlowych jest działaniem długofalowym, poprzedzonym wnikliwą analizą rynku oraz osadzonym w przyjętej przez daną firmę strategii biznesowej. Jest też profilowany pod konkretną nieruchomość zarówno pod względem możliwości wynikających z jej architektury - ilość wolnych lokali, możliwość połączenia lub modyfikacji powierzchni handlowych czy ewentualna rozbudowa obiektu - jak również z prognozowanego catchmentu - komentuje planowane zmiany w obiektach sieci Dorota Wojciechowska, manager ds. komunikacji centrów handlowych Carrefour Polska
Jak dodaje, Carrefour Polska widząc potencjał posiadanych centrów handlowych drugiej generacji, podjął w 2012 roku, decyzję o ich rekomercjalizacji oraz częściowej lub całkowitej modernizacji. - Proces ten prowadzony jest oddzielnie dla każdego obiektu. Celem nadrzędnym rekomercjalizacji centrów handlowych Carrefour, nie jest jedynie podwyższenie wskaźnika ich odwieczności, ale również podniesienie wartości samego obiektu i tym samym jego repozycjonowanie. Nasze centra handlowe, dzięki sile marki, jaką jest Carrefour, posiadają stabilne wskaźniki odwiedzlaności , które dodatkowo korelują z wysokością obrotów - wyjaśnia Dorota Wojciechowska.
Prowadzona przez Carrefour Polska podstawowa modernizacja obejmuje przeważnie takie strefy jak: identyfikację wizualną wewnątrz i na zewnątrz obiektu, wystrój wnętrza, a więc ujednolicenie kolorystyki, nowy system oświetleniowy, a także wymianę małej architektury.
- Istotne jest dla nas również odpowiedniego zagospodarowanie przestrzeni wspólnych i wprowadzenia na nich stref wypoczynki oraz relaksu. Duży nacisk kładziemy również na przystawanie obiektu dla rodzin z małymi dziećmi, miedzy innymi poprzez wydzielenie specjalnie oznakowanych stref parkingowych. Prace te prowadzone są kompleksowo pod nadzorem specjalistów od projektowania wnętrz komercyjnych, co gwarantuje połączenie estetyki z funkcjonalnością. Taki zakres prac został zrealizowany miedzy innymi w CH Zielone Wzgórze w Białymstoku. W obiekcie tym zakończono tym samym pierwszy etap prac, a kolejny związany z modernizacją powierzchni zajmowanej przez hipermarket Carrefour, planowany jest na 4 kwartał tego roku - wylicza przedstawicielka sieci Carrefour.

Obiekty , w których również przeprowadzono prace modernizacyjne to Galeria Zdrój oraz Galeria Słowiańska.
- Bardziej rozbudowane prace, obejmujące zmiany elewacji oraz układu wewnętrznego budynku, co spowoduje m.in. powstanie nowych powierzchni najmu, planowane są w CH Morena w Gdańsku. Obiekt ten zostanie poddany gruntownemu remodelingowi, dzięki czemu całkowicie zmieni swoje oblicze - wyjaśnia Dorota Wojciechowska.
Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w 20 obiektach na terenie całego kraju. Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek w tym: hiper- i supermarkety, centra handlowe, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA