Carrefour otworzył w marcu 13 sklepów, m.in. pod szyldem Globi

Autor: www.dlahandlu.pl 4 kwietnia 2013 13:11

Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdroju i Krakowie.

Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 mkw. do 500 mkw.. Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony jest dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 mkw. do 100 mkw. oraz pełną samoobsługą. Ostatnim formatem jest Globi - format małych sklepów, które zlokalizowane są głównie w małych miejscowościach.

Obecnie w Polsce działa już 330 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać sklepy na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10804

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane