Carrefour otworzył w Turynie sklep w nowym, miejskim koncepcie

Autor: dlahandlu.pl za esmmagazine.com 24 sierpnia 2016 12:40

Carrefour wdrożył nowy format sklepu miejskiego we Włoszech. Punkt oferuje szerszy asortyment produktów i usług dla klientów.

Carrefour Market Urbano w Turynie oferuje 8.500 produktów na powierzchni 785 metrów kwadratowych. Placówka jest czynna całą dobę.

Jedną z nowości jest strefa Blue Box, obszar usług, gdzie zespół specjalistów (elektryk, ślusarz, krawiec, szewc, mechanik) jest na wyciągnięcie ręki w godzinach  od 9 do 21. W sklepie znajduje się również punkt odbioru dla zamówień on-line, punkt druku zdjęć oraz pralnia.

W sklepie jest także kawiarnia oraz jadalnia samoobsługowa, a także punkt ładowania telefonów komórkowych.

Sklep Turyn to druga placówka w sieci Carrefour Italia, która oferuje usługę Lunchbox - klienci mogą zakupić produkty online i odebrać je w sklepie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane