REKLAMA
REKLAMA

Carrefour przenosi system lojalnościowy do mobilnej aplikacji

Autor: pr, dlahandlu.pl 16 sierpnia 2016 09:47

Od 15 sierpnia br. klienci Carrefour Polska mogą pobierać na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS nową wersję bezpłatnej aplikacji Mój Carrefour.

REKLAMA

Użytkownicy zyskają m.in. dostęp do programu lojalnościowego z kuponami rabatowymi, odświeżony interfejs i funkcję wyszukiwania sklepów według geolokalizacji.

- Nowa odsłona aplikacji mobilnej Carrefour będzie platformą dla wielu atrakcyjnych ofert handlowych. Dołożyliśmy starań, aby zapewnić użytkownikom intuicyjne korzystanie z programu, a przede wszystkim zadbaliśmy o szybkość i wygodę korzystania z kuponów rabatowych podczas dokonywania zakupów – powiedziała Katarzyna Orlińska, Dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska. – Mój Carrefour to program lojalnościowy nowej generacji, będący częścią długofalowej strategii rozwoju cyfrowego firmy. Planujemy stałą pracę nad rozwojem aplikacji i wzbogacaniem jej o nowe elementy.

Najważniejszą funkcją nowej aplikacji jest możliwość rejestracji do programu lojalnościowego i generowanie elektronicznych kuponów rabatowych. Użytkownicy mogą przeglądać oferty zniżek na urządzeniach mobilnych. Dzięki aplikacji klienci zapoznają się ze zdjęciem produktu, opisem oferty (wraz z informacją o zmniejszeniu wartości zakupów, warunkiem przyznania rabatu oraz datą ważności), a także będą mogli samodzielnie aktywować wybrane kupony. Aktywowany kupon jest automatycznie przypisany do karty. Podczas dokonywania płatności przy kasie wystarczy, że klient poda kasjerowi swoją kartę lojalnościową zapisaną w aplikacji.

Kolejnym etapem rozwoju aplikacji będzie personalizowana oferta na podstawie historii zakupów oraz połączenie wszystkich narzędzi lojalnościowych, obowiązujących w sklepach Carrefour. Rozwój kanałów mobilnych to element strategii Carrefour, zakładającej większą digitalizację oraz obecność w kanałach komunikacyjnych popularnych wśród klientów.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

  

  • Stavo 2016-08-24 15:32:46

    I czym tu sie podniecać ?

    Aplikacja nie działa na starych smartfonach z androidem starszym niż wersja 4.3.

    Czysta kpina dowodząca podejścia firmy do kilenta.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA