PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Carrefour stawia na reklamę porównawczą

Autor: www.dlahandlu.pl 12 lutego 2015 10:25

Carrefour stawia na reklamę porównawczą

Sieć Carrefour po raz kolejny postawiła na reklamę porównawczą. Przy wejściu do sklepu Carrefour Market zlokalizowanym w warszawskim centrum Sadyba Best Mall ustawiła trzy koszyki wypełnione produktami spożywczymi i opatrzone hasłem "Porównuj ceny i zyskuj". Sieć postanowiła zmierzyć się z asortymentem Lidla i Biedronki obiecując zwrot podwójnej różnicy w cenie porównywalnych produktów.

Przy koszach umieszczono tablicę z listą przykładowych artykułów spożywczych marek własnych tych sieci i ich ceną. W koszach umieszczono towary z listy. Znalazły się tam m.in. pierniki w czekoladzie, olej, woda, herbata i soki. Stoisko ma na celu wypromowanie akcji "Setki produktów w niskich cenach".

Jako konkurencję sieć wybrała placówki handlowe sieci Biedronka i Lidl zlokalizowane w promieniu do 5 km od punktu Carrefour. Jako produkt porównywalny brano od uwagę produkt spożywczy marki własnej sklepu konkurencyjnego, który może stanowić dla klienta zamiennik produktu ze względu na jego skład określony na etykiecie oraz gramaturę.

Tego typu akcje prowadzone są również w innych placówkach sieci np. w CH Warszawa WIleńska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane