REKLAMA
REKLAMA

Carrefour stawia w Polsce na franczyzę

Autor: gazeta.pl 28 maja 2012 20:20

Carrefour przeprowadza modernizację hipermarketów. Zmiany dotyczą aranżacji działów, kolorystyki i rozszerzenia asortymentu. Sieć planuje już kolejne modernizacje m.in. warszawskiego sklepu Carrefour Reduta - pisze gazeta.pl

REKLAMA

Carrefour postawił w Polsce przede wszystkim na system franczyzowy. Od 2010 roku rozwija w mniejszych miastach i na wsiach sieć minimarketów (od 100 do 400 metrów kwadratowych) z zielonym logo. Rok później wprowadził format samoobsługowych sklepów Carrefour Express (pomarańczowe logo, powierzchnia 50-100 metrów kwadratowych) lokowanych w miastach. Dziś na zasadzie franczyzy działa w Polsce 210 sklepów Carrefour Express, ale do końca roku operator chce mieć 400 takich placówek w naszym kraju.

Rozwijana jest też marka własna, w której 95 proc. produktów pochodzi od polskich dostawców.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA