REKLAMA
REKLAMA

Carrefour: Strategia low-costowa niszczy handel

Autor: Journal de Dimanche 8 czerwca 2015 13:09

Georges Plassat, dyrektor generalny Grupy Carrefour, w rozmowie z gazetą "Journal de Dimanche" stwierdził, że strategia low-costowa to szkodliwy trend dla handlu detalicznego.

REKLAMA

- Musimy być konkurencyjni. We wszystkich krajach [niskie] ceny są kluczowe. Ale powiem też to: systematyczna priorytetyzacja modelu low-costowego i niekończąca się gonitwa za redukcją kosztów niszczą miejsca pracy i jakość - powiedział Plassat.

Francuski Carrefour na wielu rynkach zmaga się z sieciami dyskontowymi, takimi jak niemieckie Aldi i Lidl, duńskie Netto, a w Polsce także portugalska Biedronka. To właśnie format dyskontowy notuje - obok sklepów convenience - najwyższe wzrosty sprzedaży i udziałów rynkowych.

Carrefour na całym świecie obecny jest w 33 krajach. Grupa posiada ponad 10 tys. sklepów. W Polsce Carrefour ma ponad 700 sklepów, w różnych formatach: hipermarketów, supermarketów, a także placówek convenience. Oprócz tego francuska grupa jest właścicielem i zarządcą centrów handlowych, skupionych w dużych i średnich miastach. Ofertę handlową Carrefoura uzupełniają stacje paliw.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA