Carrefour testuje nowy system kasowy w dwóch warszawskich hipermarketach

Autor: portalspozywczy.pl 8 września 2011 19:59

Nowy system obsługi klienta działa w Carrefour Arkadia i Carrefour Reduta. System funkcjonuje na zasadzie tzw. "jednej kolejki". Gdy na monitorze wyświetli się numer wolnej kasy klient będzie mógł do niej podejść i zapłacić za swoje zakupy.

Dzięki nowemu systemowi obsługa klientów ma być dużo szybsza.

Maria Cieślikowska, dyrektor ds. PR i komunikacji zewnętrznej Carrefour Polska nie chce zdradzić jakie są wyniki dotychczasowych testów, i czy system będzie wdrażany w następnych sklepach. - Carrefour będzie podejmował dalsze decyzje w tej kwestii w zależności od wyników testów i opinii klientów - wyjaśnia.

Grupa Carrefour Polska ma około 350 sklepów, w tym 84 hipermarkety Carrefour, 44 stacje benzynowe, supermarkety Carrefour Market oraz osiedlowe sklepy franczyzowej Carrefour Express.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane