REKLAMA
REKLAMA

Carrefour testuje urządzenia typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów

Autor: Kamcicty 9 lutego 2015 22:31

Carrefour testuje urządzenia typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów

Sieć Carrefour rozpoczęła we Francji testy potencjalnych zastosowań urządzeń typu smartwatch przy dokonywaniu zakupów. To jeden z pierwszych przypadków na świecie, w którym duży detalista spogląda w tym kierunku. Carrefour w tym zakresie współpracuje z firmami Publicis Shopper i Think&Go - donosi "Kamcity".

REKLAMA
Testy nowatorskiego rozwiązania odbywają się w sklepie Carrefour w Villeneuve-la-Garenne. Klienci placówki za pomocą rozszerzonej wersji mobilnej aplikacji C-où (której podstawowa wersja miała swoją premierę w kwietniu 2014 r.) mogą przygotować listę zakupów na smartfonie Samsunga (produkty tylko tej firmy są wykorzystywane w testach), która następnie zostaje wyświetlona na ekranie należących do nich smartwatchów Samsung Gear S. Lista zakupów na zegarku może zostać dowolnie pogrupowana, na przykład według kategorii produktów. Klienci wędrując po sklepie są w stanie na bieżąco skreślać/uzupełniać swoją listę. Na ekranie smartwatcha pojawiają się także informacje o specjalnych ofertach dostępnych w sklepie.

Według przedstawicieli Carrefoura, trwające testy są dowodem na to, że sieć chce wdrażać nowe technologie do swojej strategii wychodzenia naprzeciw potrzebom konsumentów oraz dotrzymywać kroku zmianom, jakie zachodzą w zachowaniu klientów.

  • ekonsulting 2015-06-25 01:08:36

    aplikacje na smartwatche:

    artmetic.pl

  • Marta 2015-03-19 19:14:32

    Dlatego tak ważne jest powstanie klastra umożliwiającego transfer wiedzy i innowacji między przedsiębiorstwami tej branży, w które obecnie konkurencja jest bardzo duża, co przyczynia się do spadku ogólnego poziomu zaufania. Skupinie na konkurencji uniemożliwia także efektywne tworzenie innowacyjnych rozwiązań i hamuje potencjalny efekt synergiczny, który może zostać osiągnięty jedynie dzięki kooperacji, np. kooperacji zaistniałej w ramach klastra.

  • Brunon 2015-03-19 18:28:12

    Statystyki wskazują, że znacznie ponad 1/3 przedsiębiorców nie zna instytucji, które mogłyby udzielić im pomocy w prowadzeniu biznesu. Oznacza to, że w razie niepowodzeń nie będą wiedzieli gdzie szukać wsparcia, prawdopodobnie nie są oni też zainteresowani optymalizacją i ulepszeniem swojej działalności, gdyż aktywnie nie poszukują zewnętrznych bodźców sprzyjających rozwojowi i budowaniu konkurencyjnej pozycji na rynku.

ZOBACZ WSZYSTKIE (3)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA