PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Carrefour: w hipermarketach trudniej wyeksponować niskie ceny

Autor: portalspozywczy.pl 14 czerwca 2010 14:03

- Koncept dyskontu funkcjonuje na rynku przy bardzo ograniczonym asortymencie i dzięki temu wrażenie niskich cen jest dużo większe niż w przypadku hipermarketów, gdzie tanie produkty rozłożone są na dużo większych powierzchniach - powiedział Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

REKLAMA
- Dynamiczny rozwój sieci dyskontowych w Polsce nie jest w cale wywołany przez kryzys. Hard dyskonty doskonale funkcjonowały także w czasach koniunktury gospodarczej.

Moim zdaniem sieci dyskontowe nie mają monopolu na niskie ceny i na zdobywanie w ten sposób rynku. Koncept dyskontu funkcjonuje na rynku przy bardzo ograniczonym asortymencie i dzięki temu wrażenie niskich cen jest dużo większe niż w przypadku hipermarketów, gdzie tanie produkty rozłożone są na dużo większych powierzchniach.

W naszych sklepach mamy 45-50 tys. produktów, w sklepach sieci dyskontowych jest ich jedynie ok. 800, ale my mamy na swoich półkach tę gamę produktów, która jest dostępna także w dyskontach, ale te 800 tanich towarów, jest rozstawione na naszych półkach wśród innych prawie 50 tys. produktów. A to zupełnie zmienia ich postrzeganie przez klientów. To ogromna praca, którą musimy wykonać aby pokazać, że Carrefour jest także tani. Jednak wyeksponować niskie ceny w hipermarketach jest bardzo trudno. W mniejszych dyskontach czytelność niskich cen jest doskonała, trudno ich nie zauważyć.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA