REKLAMA
REKLAMA

Carrefour w nowej strategii stawia na sklepy osiedlowe

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2010 12:16

Carrefour w nowej strategii stawia na sklepy osiedlowe

- Jest to strategiczny kierunek rozwoju marki Carrefour w Polsce. Wiąże się to z faktem, że rynek handlu nowoczesnego uległ nasyceniu, a potencjał do rozwoju prezentuje rynek handlu tradycyjnego, dlatego tam chcemy się rozwijać - powiedział Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour w Polsce.

REKLAMA

W tym roku sieć uruchomi 50 placówek franczyzowych iw ten sposób zamknie rok 2010 liczbą 80 sklepów Carrefour Express. Celem jest otwarcie 200 sklepów Carrefour Express w 2011 r. i wzrost wydajności w nadchodzących latach. Jest to startegia długookresowa. Firma chce, by na polskim rynku sklepów franczyzowych docelowo było tak jak w innych krajach, co najmniej 1000.

- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju. Dobre wyniki, jakie notuje od początku roku Carrefour Polska oraz sygnały płynące od franczyzobiorców potwierdzają, że zmiany te odpowiadają oczekiwaniom rynku franczyzy spożywczych sklepów osiedlowych. Rozwój sieci sklepów Carrefour Express ma służyć także kształtowaniu postaw biznesowych i zwrócić uwagę na tę formę działalności osobom, które ciągle szukają pomysłu na własnych biznes - powiedział François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA