Carrefour walczy o klientów szerszym asortymentem

Autor: www.dlahandlu.pl 10 lipca 2014 10:59

Walcząc o klienta sieć Carrefour coraz intensywniej poszerza ofertę handlową, wprowadzając nowe oraz często trudnodostępne w innych marketach produkty. Przykładem może być tu seria asortymentu bezglutenowego, a także produkty o obniżonej zawartości cukrów i tłuszczy.

W hipermarketach sieci klienci mogą również znaleźć duży wybór produktów ekologicznych, bio oraz regionalnych. Firma postawiła również na własny wyrób wędlin.

Obecna w 34 krajach Grupa Carrefour jest drugim największym detalistą na świecie. W 2013 obroty firmy wyniosły 100,2 mld euro. Carrefour Polska swój pierwszy hipermarket otworzył w 1997 roku w Łodzi. Obecnie, pod szyldem Carrefour w Polsce działa ponad 600 sklepów w różnych formatach, są to: hiper- i supermarkety oraz sklepy franczyzowe: mini-market i convenience.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane