REKLAMA
REKLAMA

Carrefour wdraża nowy system etykietowania

www.portalspozywczy.pl 20 października 2014 14:17

W grudniu 2014 roku w sklepach Carrefour we Francji ruszy innowacyjny system informacji na etykietach żywności o nazwie Aquellefrequence. Ma on pomóc klientom w opracowaniu zdrowej diety.

REKLAMA
System ma pomóc klientom w podejmowaniu decyzji co kupić, aby zbilansować codzienną dietę. Powstał w oparciu o konsultacje z ekspertami ds. zdrowia i żywności.

Aquellefrequence polega na znakowaniu opakowań tak, żeby wiedzieli oni jak często powinny być spożywane dane produkty. Informacje będą polegać na specjalnych ikonach na opakowaniach informujących ile razy dziennie/tygodniowo produkt może być spożywany, aby był bezpieczny dla zdrowia.

Carrefour stworzył także specjalny serwis internetowy dedykowany idei programu Aquellefrequence.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA