PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Carrefour weryfikuje portfolio produktów marki własnej

www.portalspozywczy.pl 22 stycznia 2013 09:13

- Jesteśmy obecnie w trakcie weryfikacji portfolio produktów marki własnej Carrefour, aby ich oferta jak najlepiej odpowiadała na zmiany w zachowaniach konsumenckich Polaków i aktualne tendencje na rynku. Dopiero po zakończeniu reorganizacji tego portfela będziemy mogli powiedzieć, które z nich są najbardziej pożądane przez klientów - mówi Donata Wancel, z biura prasowego Carrefour Polska. Zapewniając jednocześnie, że w nadchodzących latach Carrefour nadal będzie rozwijał produkty marki własnej Carrefour.

Donata Wancel zapowiedziała również, że zgodnie z decyzją zarządu Grupy Carrefour i strategią rozwoju, zaprezentowaną pod koniec sierpnia 2012 r. przez prezesa Grupy Carrefour, Georgesa Plassata marka Carrefour Discount, będzie wycofywana z portfolio produktów marki własnej Carrefour. - Zastrzegamy przy tym, że produkt najniższej ceny nadal będzie miał swój odpowiednik na półkach w sieci sklepów Carrefour - mówi przedstawicielka francuskiej sieci.

Carrefour w swoich sklepach w Polsce oferuje produkty marki własnej ze wszystkich segmentów cenowych. Asortyment wszystkich marek własnych dostępnych w naszej sieci liczy ok. 4000 referencji we wszystkich kategoriach produktowych. Należą do nich m.in. produkty spożywcze, produkty świeże, warzywa, owoce, wędliny, drogeryjne, perfumeryjne, napoje i alkohole, produkty przemysłowe i gospodarstwa domowego, artykuły sportowe, zabawki, artykuły sezonowe, sprzęt RTV/AGD oraz tekstylia.

Najpopularniejszymi produktami sprzedawanymi pod marką Carrefour są: produkty higieny papierowej i kosmetycznej (papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki kosmetyczne, płatki do demakijażu), napoje energetyzujące i wody smakowe, produkty świeże (jaja, sery, jogurty, mrożonki), makaron domowy, ryż, koncentrat pomidorowy, warzywa konserwowe (kukurydza, groszek), chipsy, słodycze (draże, sezamki, chałwa, biszkopty, wafelki).

Pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek handlowych: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz ponad 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11419

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane