Carrefour wprowadzał klientów w błąd

Autor: mediarun 14 kwietnia 2011 09:26

Hipermarket Carrefour Polska na bilbordach zewnętrznych umieszczał napis "Taniej nie kupisz". Zdaniem Komisji Etyki Reklamy zawiera treści wprowadzające odbiorców w błąd, a używanie hasła "Taniej nie kupisz" powinno zobowiązywać sieć do stosowania najniższych cen - informuje mediarun.

Zespół Orzekający stwierdził, że co do zasady, używanie tego typu haseł jest ryzykowne, gdyż w każdej chwili może się zdarzyć, że ktoś inny zaoferuje tego samego typu towar za niższą cenę. Zalecił zmodyfikowanie przekazu w taki sposób, aby nie wprowadzał konsumentów w błąd.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Franek 2011-04-15 09:13:05

    KARE IM DAC, KARE !! ALe to nie w polsce, bo tusk łapowke dostał !!

  • GG 2011-04-14 14:36:02

    to chyba oczywiste, że chodzi o przekaz następujący "my ci tego taniej nie sprzedamy"

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane