REKLAMA
REKLAMA

Carrefour wśród sklepów z najgorszą obsługą klienta

Autor: Gazeta Wyborcza 13 kwietnia 2012 10:27

Firma Daymaker sporządziła raport o polskich sklepach zrobiony z wykorzystaniem metody mystery shopping. Tajemniczy klienci byli w 625 sklepach ze 125 sieci. Wniosek jest jeden: mamy słabych sprzedawców - czytamy na jednym z blogów "Gazety Wyborczej".

REKLAMA
Z raportu wynika, że: 40 proc. klientów nie zostaje przywitana przy wejściu do sklepu; do 45 proc. klientów sprzedawca nie podchodzi lub nie nawiązuje kontaktu; 48 proc. klientów nie zadano otwartych pytań dotyczących ich wymagań i potrzeb; 65 proc. klientów nie proponuje się przetestowania produktu; 60 proc. klientów nie proponuje się sprzedaży dodatkowej.

Generalnie najlepsze sklepy to VOBIS, Parfois, T-mobile i Yes. Sklepy z najsłabszymi wynikami to C/A, Świat Dziecka, Carrefour i KappAhl.

Jeśli chodzi o kategorie, to w segmencie kawiarnianym dominują: Grycan, Aroma Espresso bar oraz Green Coffe, a njgorszy jest Starbucks.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4233

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA