Carrefour: Wynagrodzenie to równowaga między wkładem pracy a korzyściami pracodawcy

www.pulshr.pl 18 maja 2015 14:20

– Staramy się nie dawać powodów do formułowania negatywnych opinii w internecie. Mamy szeroko rozbudowane procedury, które umożliwiają pracownikom zgłaszanie nieprawidłowości – mówi Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska.

Praca w hipermarkecie kojarzy się z ciężką pracą za marne grosze. Jak dział HR radzi sobie z tworzeniem pozytywnego wizerunku firmy w oczach pracowników?

Justyna Orzeł, dyrektor zasobów ludzkich Carrefour Polska: – Prowadzimy wiele działań, które mają na celu budowanie wizerunku solidnego pracodawcy zarówno wewnątrz organizacji, jak i na zewnątrz. Są one bardzo spójne.

W Carrefour skupiamy się na klarownej i przejrzystej organizacji pracy, jasno zdefiniowanym zakresie odpowiedzialności, który spoczywa na poszczególnych pracownikach. Istotna jest dla nas również dobra komunikacja wewnętrzna oraz odpowiedni system szkoleń.

W naszej firmie wynagrodzenie to nie tylko pensja zasadnicza, ale również premie i bogaty pakiet świadczeń pracowniczych, takich jak: prywatna opieka medyczna (także dla członków rodzin), ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczenia na życie. Zatrudnieni mogą również korzystać z pakietu rekreacyjnego (karta multisport). Nasza polityka wynagrodzeń zakłada równowagę między wkładem pracy zatrudnionego a otrzymywanymi korzyściami ze strony pracodawcy.

Czy sprawdzacie poziom satysfakcji wśród pracowników?

– Oczywiście. Ostatnio miało to miejsce w październiku 2014 r. Takie działania mają na celu wskazanie obszarów, które wymagają zmian całej firmie. Wyniki mają również wpływ na zarządzanie w konkretnych sklepach. W każdej placówce zostaje sporządzony plan. Jego celem jest poprawa elementów, które tego wymagają i kontynuacja działań, które doskonale się sprawdziły.

A jakie działania prowadzicie na zewnątrz firmy?

– Głęboko wierzę w to, że najlepszymi ambasadorami są pracownicy, dlatego też pracę nad zewnętrznym wizerunkiem zaczynamy od środka. Nic tak dobrze nie wypromuje firmy jak zadowoleni pracownicy.

Poza tym bierzemy udział w różnych konkursach, które obiektywnie oceniają nasze praktyki.

Od kilku lat prowadzimy również ścisłą współpracę ze szkołami wyższymi – promujemy nasze działania handlowo-biznesowe, wymieniamy się doświadczeniem i zapraszamy studentów do współpracy. Uczestniczymy także w licznych konferencjach i spotkaniach na uczelniach, gdzie występujemy z prelekcjami. Owocem naszej dotychczasowej współpracy jest np. program edukacyjny „Z miłości do zdrowia” oraz „ABC Zdrowego Żywienia”, realizowane we współpracy z SGGW. Ponadto w tym roku rozpoczęliśmy specjalny program edukacyjny „Smak Kariery”, skierowany do studentów i absolwentów szkół wyższych.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane