PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Carrefour z 86. hipermarketem w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2016 16:15


Carrefour Polska otwiera w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce, który na powierzchni ponad 7,5 tys. m2 zapewni klientom ofertę produktów. Jest to jeden z najbardziej nowoczesnych sklepów sieci w Polsce i drugi hipermarket po placówce w Wołominie uruchomiony w tym roku.

REKLAMA

Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Butikowy układ sklepu, minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów.

Aleja mody to połączenie oferty z kategorii uroda oraz perfumerii. Zaprasza do niej zewnętrzna szklana witryna, na której prezentowane są najciekawsze stylizacje. Wśród wielu propozycji wyróżnia się marka własna sieci - TEX, która jest inspirowana francuską modą. W dziale modowym klienci skorzystają z elektronicznego lustra, czyli wirtualnej przymierzalni, w której ubrania ogląda się na cyfrowym ekranie. Nagranie można udostępnić w mediach społecznościowych i zapytać znajomych o zdanie. 

Świat Zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić szybki dostęp z obydwu wejść. To tutaj są produkty sezonowe, promocyjne, wyroby lokalne i asortyment zdrowych produktów w tym ekologicznych i certyfikowanych, oraz oferta wyposażenia domu.

Świat Produktów tradycyjnych wyróżnia się wyselekcjonowaną ofertą. Klienci znajdą tam autorskie minikoncepty, jak np. strefę alkoholi, słodyczy, czy wędzarnię, a także świeże: mięso i wędliny, ryby, sery z importu, alkohol, słodycze oraz 120 odmian warzyw i owoców na Targu Świeżości. W dziale alkoholi dobór najlepszego wina zaproponuje elektroniczny sommelier, a więc kiosk z wirtualnym doradcą. Pomoże on w zakupie właściwego gatunku wina, w zależności od okazji, potraw czy gustu klienta.

- Opracowując nasz nowy hipermarket w Posnanii skupiliśmy się na tym, aby przygotować pierwszy koncept w Polsce, który eksponuje przyjemność płynącą z dokonywania zakupów w sklepach Carrefour. Dlatego nasz sklep wyróżnia się nowoczesnym wyglądem i inspirującymi światami zakupów – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. – Ambicją Carrefour jest stać się rynkowym liderem w kategorii produktów świeżych. W tym celu stale rozbudowujemy naszą ofertę i reagujemy na potrzeby klientów. Postanowiliśmy również wzmocnić innowacyjne, digitalowe kanały kontaktu z klientami, a także zaoferować więcej różnorodnych produktów modowych. Jako współinwestorowi i właścicielowi części budynku, na której znajduje się nasz hipermarket, zależy nam na jak najwyższej jakości oferty i usług.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 15924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1120696

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA