Carrefour z "nową generacją" hipermarketów

Autor: www.dlahandlu.pl 16 września 2015 09:50

Niedawno sieć Auchan otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem „Auchan City” na Ukrainie, to koncept hipermarketu kompaktowego. Nowy pomysł na hipermarkety ma również Carrefour. 10 września Carrefour Brazylia otworzył nowy sklep w południowej części kraju.  Hipermarket "nowej generacji" oferuje 20 tys. pozycji, z czego 1,2 tys. stanowią produkty lokalne.

200 produktów oferowanych jest pod linią Carrefour Quality Line, a 1400 to marki własne sieci.

Nowy sklep ma powierzchnię 5500 mkw. Otwarcie sklepu dało 470 miejsc pracy.

W sklepie stworzono sekcje poświęcone: rybom, mięsie, serom, wędlinom, daniom gotowym, owocom i warzywom. Wyodrębniono również cukiernię i piekarnię. Piekarnia oferuje 180 wyrobów przygotowywanych na miejscu. W sklepie znajduje się również bar sałatkowo-kanapkowy.
Na terenie hipermarketu urządzono sekcję non-food z ponad 3400 pozycjami asortymentowymi oraz aptekę z dermokosmetykami.
Do końca roku w Brazylii ma funkcjonować 60 hipermarketów "nowej generacji", teraz jest ich 33.

Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty (8.00 - 23.00)

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane